Thursday, June 23, 2011

Rumah Baru

Lambat Up-date!!!!! heee heee heee


Alhamdulliah, selepas buat rayuan (heee heee heee) BPH bermurah hati mempercepatkan proses menduduki rumah kerajaan aku. so macam biasa nak menguruskan hal-hal dokumen mengambil masa yang agak panjangggggggg.. leceh kn??? tapi kuatkan semangat dan hati aku pun kelam kabut ar siapkan dokumen..


Akhirnya!!!!! tanggal 04/06/2011 aku pun melangkah kaki masuk ke dalam rumah baru...




Rumah ku... nun... di tingkat 12!!!!




Gayat ooo... boleh di bilang berapa kali aku dok kat beranda. Nampak gayanya bila Nur Ikhlas dah boleh merangkak memang kene kunci sentiasa grill ruang tamu ngan bilik.


gambar dalam rumah???? huu huu huu nantilah aku upload sebab.... tak habis kemas lagi!!!! rumah masih kucar kacir. Segan ar nak bagi orang tengok.. ahks!


nantikan berita terbaru mengenai rumah baru ku.. yes!!!