Wednesday, July 27, 2011

Katil Nur Ikhlas

Sambil dok rehat-rehat kat rumah, terpandang lak katil baby yang tak pernah2 di pasang sejak di beri pinjam oleh ina.. huu huu huu bukan tak nak pasang tapi macam tak sampai hati nak biarkan nur ikhlas tidur sorang-sorang... penat berusaha memasangnya sorang-sorang akhirnya inilah hasilnya!!!!



cantik tak????



Namun katil ini hanya sekadar hiasan sahaja sebab memang tak sampai hati nak letak nur ikhlas kat dalam ini. heee heee heee

Tuesday, July 12, 2011

Nur Ikhlas 1 bulan

Hari nie up date blog just masukkan gambar Nur Ikhlas je. Nie semua gambar Nur Ikhlas dari usia 1 hari sehingga 1 bulan. Rindu kat dia. Nak peluk dia 24/7 boleh???
Posted by Picasa

Monday, July 11, 2011

Tragedi di usia 5 bulan

26/06/2011 genap Nur Ikhlas 5 bulan, ibu telah menyebabkan dahinya berdarah... huu huuu
Kesiankan.... itulah ibu suruh duduk diam-diam, tak mau. Kan dah kena besen tu. Tak pasal-pasal berparut dah....

Dahi luka akibat jatuh di bilik air. huu huu huu...

Nur Ikhlas kuat.. Dia tak nagis pun... sayang Ikhlas!!!










Gaya tidur Nur Ikhlas 3



Posted by Picasa

Gaya tidur Nur Ikhlas 2



Posted by Picasa

Gaya tidur Nur Ikhlas 1





Posted by Picasa