Tuesday, September 20, 2011

02.09.2011


Posted by Picasa
Alhamdullilah, mencecah usia 7 bulan Nur Ikhlas dah boleh mengengsot betul ke ejaan dia? sikit-sikit. Sikit pun jenuh jugak lah aku nak mengejar.. huu huu
Bukan main seronok dia lagi. Mulut pulak tak henti-henti membebel. Biasalah cakap bahasa jerman dia.
Pertama kali dia mula mengengsot pada hari raya ke-4. terkejut jugak aku dan husband sebab memang depan mata kami.
Sejak tarikh itu memang Nur Ikhlas tak boleh duduk diam. Lebih-lebih lagi bila dalam kereta. Gear kerata tu macam dah jadi kewajipan dia untuk pegang setiap kali naik kereta. Puas husband aku dok menepis tangan dia. Sekarang Nur Ikhlas gemar sangat-sangat buat lagak terjun. Terjun dari katil.. terjun dari seat car.. terjun dari kerusi.. semua tempat yang dia boleh buat aksi terjun dia lah. Tangan aku pulak dah semakin terkehel sebab dok pegang dia kuat-kuat supaya dia tak terjun. Tapi kudrat dia lagi kuat. Kalau aku marah dia cuma tersengih ajer. Diam kejap tapi lepas tu buat balik.. Alangkah...

No comments:

Post a Comment