Khamis, 3 November 2011

Hadiah Birthday!!!

Macam melampau tak kalau aku nak benda nie untuk birthday aku nanti??

Melampau ker?
Boleh ar.. untuk tambah koleksi..


Selipar nie unik.. macam best je bila pakai kan???

Yang nie special untuk Nur Ikhlas... mesti cute sangatkan.. hee hee

haaa haaa aku suka coklat nie!!!! nak jugak!!!!

ok... memang perlu sebab cute jugak.. hee heee


kan cantik kalau letak dalam kereta... Ohh bilahkah kelisaku nk bertukar warna hijau nie...



tolong!!! nak yang nie jugak...


kalau dapat nie, confirm husband aku tak boleh nak cilok lagi... hee hee


comel kan...


nie yang paling aku nak... best.. best..


tapi... sapa yang sudi nak bagi aku hadiah nie???

husband..

jangan mimpi ar. maunya aku kene leter dengan dia..

haa haa haaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1