Khamis, 24 November 2011

Happy Birthday!!

Alhamdullilah...

dah 30 tahun hidup di muka bumi Allah ini.

Semoga hari yang mendatang akan memberikan aku lebih banyak kekuatan dan kesabaran

Terima kasih pada sahabat-sahabat

yang mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan aku.
Terima kasih kepada adik beradik

yang still ingat birthday aku.
Semoga Allah akan membalas segala kebaikan dan keperihatinan semua saudara se islam ku

Semoga Allah membuka pintu hati kawan-kawan yang non-muslim untuk beriman pada Allah.

Amin
Doakan aku sentiasa di lindungi dan dirahmati Allah.

Insya Allah.


"Ya Allah, aku bermohon untuk mendapat kesejahteraan di dunia dan akhirat. Ya Allah, aku memohon keampunan dan kesejahteraan di dalam agamaku, duniaku, kaum keluargaku dan hartaku. Ya Allah, jagalah kehormatanku dan berikanlah keamanan kepada keluargaku. Ya Allah, peliharalah aku dari depanku, dari belakang, dari kiri, dari kanan dan dari atasku. Aku mohon perlindungan dengan keagunganMu agar aku tidak menzalimi orang di bawah jagaanku."

(HR. Imam Ahmad)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1