Khamis, 24 November 2011

Kipas-Susah-Mati

Cuba tanya my lovely friends..

sapa yang aku minat giler masa aku muda-muda dulu???

Kalau nampak je mamat nie mesti aku sengih sorang-sorang

kalau tiba-tiba dia muncul aku akan jerit bagai

Kiranya Kipas-Susah-Mati mamat nie lah

Siap ada scrap book pasal mamat nie

Semua gambar dia

semua cerita dia

segala semua pasal dia lah

dialah mamat yang telah membuatkan aku jatuh cinta sejuta kali

adakah en alter cronic akan cemburu?? ohh tidak!!!

hee hee heee

kalau sapa yang jawap betul memang dia kawan paling best lah..
Ok.. Ok..

sapa yang jawap golkar memang hampeh!! apasal nama mamat nie boleh muncul??

bila masa pulak aku minat dia huu huu huu
Jeng.. jeng.. jeng

ini lah jejaka yang membuatkan aku

happy..

sedih..

muram..

dan

demam..



aku tak tipu ek bila aku kata aku demam pasal mamat sorang nie.

seminggu aku demam gara-gara dia

S.E.M.I.N.G.G.U.

memang merana aku seminggu tu

sebab apa aku demam??

sebab ini!!

walaupun dia dah kahwin.. aku tetap Kipas-Susah-Mati dia


LOVE U DUTA!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1