Friday, February 17, 2012

Musim sakit - story 2


Permulaan di serang cirit birit dan muntah-muntah
Tidur jer sehari suntuk
Berat Badan dia turun 400 gram dalam tempoh sehari!
 

Tengok gambar nie sayu jer hati ibu...


Dah start tak mau makan tak mau minum
 

Benda yang kat tangan tu yang selalu di dengki.. Asyik nak cabut jer..
Penat sebab kena paksa minum every 30 minit
Sepatutnya malam ke dua dah boleh keluar tapi sebab demam kena tahan balik..
Sebelum discaj.. Dah ok cuma cirit ada sikit-sikit

4 comments:

  1. ala.. ciannya anak buah mak teh nie. ingat time husna kena tahan ward sbb kuning. sayu je hati nie menengoknya.

    ReplyDelete
  2. Siannya... itu ari kn sihat walafiat. (nampak gambar dia yg comel dlm older post).

    Moga cepat sembuh ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu lah... skrg nie cpt sgt penyakit dtg.. Alhamdullilah dah sembuh. Cuma skrg dtg batuk pulak

      Delete