Thursday, March 22, 2012

Si Comel Dian Natrah


Al fatihah untuk anakku Arwah Dian Natrah telah pergi pd 915pm di hari jumaat yg mulia sama seperti hari kelahiran di hari jumaat..



*** Buat semua reader yang pernah membaca kisah Dian Natrah di blog ini, marilah sama-sama kita berdoa semoga Allah memberi ketabahan dan kekutan buat kedua ayah dan ibu arwah ... Al Fatihah

Monday, March 12, 2012

32 malam tanpa ku...


Assalammualaikum... dah lama tak update blog.. lebih kurang 12 hari. lama kan?? hee hee
Otak sekarang tengah serabut gile sangat nie. 
nape??
Alangkah.... 
aku kena gie induksi kat sabak bernam bermula 26 mac hingga 27 april. Lama kan? 
Tengah serabut fikir pasal macam mana aku nak buat dengan si kecil tu.. 
Nur Ikhlas mana pernah berenggang dengan aku. Kalau pernah pun 3 hari jer.. 
tu pun masuk hari ke-3 dia demam. :(
Nie nak tinggalkan dia sebulan.. risau sangat. Tidur malam nak mengopek. 
Garu kepala.. garu telinga.. gosok mata...
datang kat ibu selak baju..
nanti 32 malam macam mana??
any idea?
Hopefully semuanya akan baik-baik belaka..
Insya Allah
Amin