Monday, March 12, 2012

32 malam tanpa ku...


Assalammualaikum... dah lama tak update blog.. lebih kurang 12 hari. lama kan?? hee hee
Otak sekarang tengah serabut gile sangat nie. 
nape??
Alangkah.... 
aku kena gie induksi kat sabak bernam bermula 26 mac hingga 27 april. Lama kan? 
Tengah serabut fikir pasal macam mana aku nak buat dengan si kecil tu.. 
Nur Ikhlas mana pernah berenggang dengan aku. Kalau pernah pun 3 hari jer.. 
tu pun masuk hari ke-3 dia demam. :(
Nie nak tinggalkan dia sebulan.. risau sangat. Tidur malam nak mengopek. 
Garu kepala.. garu telinga.. gosok mata...
datang kat ibu selak baju..
nanti 32 malam macam mana??
any idea?
Hopefully semuanya akan baik-baik belaka..
Insya Allah
Amin

3 comments:

  1. InsyaAllah, ok la dia nanti. Kena biasakan tinggal. Kalau tak susah. Nanti jadi macam husna...

    ReplyDelete
  2. Tawakal je la Deq Su, Allah yg akan menjaga dia... Kak Mirror pun pernah alami situasi tu, kami tinggalkan dgn emak kat kg 2 minggu, sudahnya bila balik nak ambik dia, dia dah tak kenal Kak Mirror lagi.. T __ T.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala... nie yg taknak nie... 2minggu dh tak kenal ini kn pulak sebulan... wahhhhhhh wahhhhhhh......

      Delete