Monday, May 07, 2012

Nur Ikhlas bersama-sama coklatnya!

          Sangat sibuk sejak balik dari kursus sebulan nie.. takde masa nak update blog.. oh tidak!!!
Kononnya nak qada' balik kasih sayang yang terkurang selama sebulan pada buah hati kesayangan nie..
         
          adeh.. tak jugak! sejak si kecil nie dah dapat kaki.. tone suara mak dia makin tinggi.. kalau tak sibuk mengangkat kaki nak memanjat.. sibuk ke hulu ke hilir menggigit botol susu.

          Sekarang dah pandai.. bye-bye mak ayah terus jer menuju ke pintu utama. macam dah bagus sangat nak keluar sorang-sorang.

          Semalam dok teman ayah dia lepak kat kedai mamak.. semua tak nak makan.. suruh duduk pun tak mo dah. Dok nak mengejar burung ngan kucing. Last-last ayah dia bagi coklat.. ok dok diam kejap sambil menikmati.. tapi!!! asal nak makan je tadah tangan +  sebut 'amin' + sapu muka.. nie lah jadinya


ini adalah akibat kenapa si ibu macam malas sangat nak kasi Nur Ikhlas makan coklat

sila abaikan muka ku yang dah agak tembab itu!

4 comments:

  1. Asyik sebut "ameen"?. Hehehe.. Alhamdulillah... moga jadi anak yg solehah.

    ReplyDelete
  2. sius comey budak comot sorang ni >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nur Ikhlas kata... "terima kasih kak.. akak pun comel gak.. hee hee"

      Delete