Monday, August 31, 2015

Anak bujang sulung

assalammualaikum

nie anak bujang kita.. tengoklah cara dia bergaya depan kamera... nk buat 'peace' tapi macam tu lah bentuknya...


anak bujang ni kesayangan kakak dia.. ke mana pergi mengekor je.

Pantang hilang kakak... mesti nagis...

sampai rimas lah kakaknya.. huu huu


semenjak ada baby ni.. manja dia terlebih. kuat menangis.. kuat merajuk.. mungkin rasa terasing kot.

iya lah.. kita sibuk dengan baby baru.. dia rasa ada persaingan untuk merebut kasih sayang..

adeh...

ibu sayang anak-anak ibu ni.. cuma awal ni ibu kena bagi lebih perhatian buat baby yang baru nak kenal dunia ni..

so tak mau jeles.. jeles ye.. hee hee cakap macam lah ilyas boleh baca kan...


2 comments:

  1. lama da cik yana tak singgah sini tengok ilyas n ikhlas.da ad baby baru rupanya.ketinggalan btol cik yana =_='

    ReplyDelete
  2. Ni adik pada Nur Ikhlas dah besar gini (ni pun entry taun lepas), agaknya skg si Nur Ikhlas tentu dah lagi besar dan bertambah cantik ye Deq Su..

    ReplyDelete