Thursday, October 27, 2016

Selamanya Cinta

Pabila ku lihat senyumanmu
Terdetik memori pertemuan kali pertama kita berdua

Ada sesuatu tentang kita
Kemesraan bersama membuatku alpa
Tak pernah terlintas untuk aku kehilanganmu

Aku tahu kau juga pun turut rasakan itu
Lebarkanlah sayapmu ke pangkuanku
Agar bayangan hitamku berlalu

Tanpa cintamu
Ku merasakan hidup tak lagi bererti
Tanpa dirimu aku rapuh

Tiada tanda tanya
Tentang ketulusan kasih kita berdua
Bersemi cinta
Ku harap kita kan selamanya cinta

Jarak itu buat ku celaru memikirkanmu merindukanmu
Namun itulah menguatkan cinta kita

Tanpa cintamu
Ku merasakan hidup tak lagi bererti
Tanpa dirimu aku rapuh

Tiada tanda tanya
Tentang ketulusan kasih kita berdua
Bersemi cinta
Ku harap kita kan selamanya cinta

Tanpa cintamu
Ku merasakan hidup tak lagi bererti
Tanpa dirimu aku rapuh

Tiada tanda tanya
Tentang ketulusan kasih kita berdua
Bersemi cinta
Ku harap kita kan selamanya cinta
Bersemi cinta
Ku harap kita kan selamanya cinta

Tuesday, October 25, 2016

Manja

now 11.51 pm

orang kata kami garang.. ye ke? mungkin...

hee heee..

yang rapat pun belum tentu tahu kami macam mana inikan pula orang kata..

kami ada rahsia nak bagitahu.. sebenarnya kami nie manja orangnya.. haaa haaa haaa

kami tengah sedih lah

kami rindu teman kami.. rindu sangat2 pada dia.. manja kami hanya pada dia..

banyak cerita sepanjang 15 tahun ni kami nak cerita pada dia.

dia jahat.. tinggalkan kami sorang-sorang buat keputusan sendiri.

ok.. dah merapu malam-malam..

gud nite

12.14am