Tuesday, January 31, 2017

Love is Passion

3.10 pm

teruja tengok tajuk..

Kehidupan tidak boleh di pisahkan dengan kasih sayang kan. even benci macam mana pun dengan seseorang masih terselit sedikit kasih buatnya.

yup aku masih benci pada orang yang dah rosakkan kehidupan kami sekeluarga. tapi bila kali terakhir aku berjumpa dengannya aku jadi kesian. kesian dengan kehidupan dia kini.

Aku masih benci pada orang yang telah porak perandakan hari-hari bahagia kami sekeluarga tapi bila aku ingatkan kembali aku jadi sedih dan kesian sebab dia jadi macam tu kerana gila.

Susah juga bila hidup ini dipenuhi kasih sayang. Kadang-kadang sayang sangat-sangat. bila dah sayang sangat-sangat rasa rindu membuak-buak. dan sampai satu masanya sayang dan rindu itu menjadi hambar bila cemburu menyelubungi perhubungan.

Aku akan jadi cemburu bila lihat ada insan lain yang juga turut menyayangi orang yang aku sayang. perlahan-lahan aku akan mengundurkan diri. sebab aku tak suka membahagi kasih sayang. sebab aku dah penat berebut. sebab aku benci melihat kemesraan yang sepatutnya hanya untuk aku.

Bila orang yang aku sayang separuh nyawa telah membahagikan kasih sayangnya, sejak itu aku mula benci padanya. tapi dalam masa yang sama aku masih lagi menyayangi dia. sayang sangat-sangat

Love is Passion..

No comments:

Post a Comment