Friday, March 13, 2015

Taska Mamamia : Baju Uniform Baru!!!

Assalammualaikum.

Alhamdullilah bermula awal tahun 2015, ilyas dah di letakkan di bahagian Toodles. 

Di Taska Mamamia nie, bahagian Toodles dan Pre-Scholl akan memakai baju uniform pada awal pagi bagi sesi pembelajaran.

Tak sabar nak tengok ilyas pakai baju uniform. Mesti comel kan.. huu huuu

So awal Mac hari tu baju uniform pun sampai.. 

taaaaadaaaaaa!!!

Baju untuk setiap hari Isnin dan Rabu

Gambar nie di ambil pada hari isnin. so muka masing-masing nampak  moody.. Moday blues bak kata orang.. 

Nur Ikhlas suka betul dengan skirt tu. Dok berpusing-pusing konon-konon feeling ala-ala princess.

Sila abaikan latar belakang yang berselerak tu ek.


Baju untuk setiap hari Selasa dan Khamis

Makin comel pulak model-model ibu nie!!! haaa haaa

Hari jumaat kena pakai baju kurung/baju melayu tapi ibu masih belum berkesempatan nak jahit lagi... 

Aduhhh sibuk sangat sekarang. Insya Allah ibu akan cuba sedaya upaya siapkannya. ok

bye.

1 comment:

  1. da besar da budak2 comel ni. Siap da ad baby baru ag. Lmenye cik yana xstalk ibu kamu

    ReplyDelete