Isnin, 16 Mac 2015

Happy 4rd Birthday Nur Ikhlas

Assalammualaikum.

N3 terlambat lagi... huu huu

Jom layan gambar je ye..

kredit pada Taska Mamamia untuk gambar-gambar di bawah :P





tahun nie kita layan Frozen pulak.. 

Kek elsa nie si kakak lah yang demand.. sejak dah besar nie ada je request dari dia.

ibu layan kan aje selagi termampu. Nak buat tak dapatlah. so kek nie pun oder je.. haaa haa

Selamat Hari Lahir Nur Ikhlas!!!

Ibu doakan Ikhlas menjadi anak yang Solehah.. anak yang baik.. selalu di rahmati dan di lindungi Allah. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Wordless Wednesday #28

yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...