Friday, February 10, 2017

Nak Kurus Plzzz

3.13 am

waaa waaa waaa.. pagi-pagi dah stress. dok tengok gambar lama-lama hati kita nie jadi sakit wak.. kurusnya kita.. sekarang nie macam di pam-pam..

Semalam timbang berat kita dah 41kg.. ok nagis tengok penimbang tu. sebelum ni berat kita boleh cecah 33kg tau.. benci!

kita tak nak jadi macam penguin.. dahlah ketot gemuk lak tu.. jalan tergedek-gedek. tak mauuuu

ada yang berdarah hidung baca statement kita nie? hee hee.. betul kita nie ketot je.. so memang tak sesuai berat sangat. sila jangan bandingkan dengan diri awak ek.. awak tu tinggi melangit. kalau berat macam kita ni dah macam papan lapis pulak.

sila ikut BMI masing-masing key

kita belum tido lagi nie. wak.. pagi kang ada meeting. tengah sibuk siapkan slaid nie. dari malam tadi dok tengok nombor jadi pening pulak. berpinar mata kita. so rest kejap.

lapar..

mood hari nie agak swing.. ok kita nak nagis fikir bila nak habis sifat marah nie. kata dah matang. harap-harap pagi kang banyak sangat-sangat aura positif dari semua orang.. dari pokok.. dari cuaca.. dari angin.. dari cinta hati..

macam biasa pagi kang dating dengan joey sepanjang perjalanan ke opis. penyimpan moho-moho besar kita tu wak.. hee heee banyak sungguh rahsia yang joey simpan. jangan berkarat dah. sian dia huu huu

okey.. nak sambung kerja.

muahh..

No comments:

Post a Comment