Rabu, 22 Februari 2017

Merah & Hijau.. warna kita

10.07 am

siaran di waktu pagi...

kita happy sangat pagi ini. serius happy..

even pagi tadi menitik juga air mata bila borak dengan joey.. dalam kereta dok fikir macam-macam benda nak settlekan.

alhamdullilah.. sampai opis macam biasa lepak dalam kereta untuk tarik nafas 5 minit.. buka fb then dapat status yang menyentuh hati dan terus menceriakan hati kita..


serius kita happy setelah hampir 2 minggu life macam apa tah.

thanks cik siti sebab berjaya buat kita senyum sampai ke telinga..

1 ulasan:

  1. Member hadiahkan cupcake ke Deq Sue?. Comey! Wahh kalau Kak Mirror pun pasti akan seharian tersenyum!.

    BalasPadam

Wordless Wednesday #28

yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...