Tuesday, February 21, 2017

Coffee Please

3.38 pm




bulan yang sangat-sangat sibuk. rasa macam nak pecah kepala nie. nak bernafas pun semput-semput aje.

Apalah khabar kawan baik kita wak..

nak ajak duduk minum kopi sambil borak-borak..

lagi-lagi dengan cuaca macam ni.. suasana selepas hujan. mesti seronok mengamit memori.

ok.. otak nie bila taip kawan baik bukan fokus pada teman kita ye..

kita dok teringat kat maria.. rasa nak gie jumpa dia.. peluk dia kuat-kuat. then paksa dia bagi tahu yang kita nie masih kuat.

mesti touching kan kalau maria baca nie. kita nak wssp dia pun tak sempat. la nie baru dapat nafas sikit. taip sikit kat sini.

ya.. aku betul-betul rindu sangat dengan ko ni. dah tahap kronik ni.

jom teman aku minum kopi. ada cerita panas...

No comments:

Post a Comment