Friday, November 11, 2011

11.11.2011

ok.. ok..

macam acara wajib jer

kene buat N3 pasal tarikh hari nie..

aku bukannya pakar bab tarikh-tarikh best nie

kadang-kadang

tarikh semasa pun aku boleh lupa

heee hee

Best sangat ker

11.11.2011

nie..

ada yang nak kahwin pada hari ni

ada yang sanggup buat pembedahan

untuk lahirkan anak pada hari ni

macam-macam lah..

bagi aku

tak penting pun

sebab akhirnya aku akan lupa...

haaa haaa haa

sebab tak nak kecilkan hati orang

aku terpaksa set tarikh-tarikh penting

dalam handphone

biar hp aku jer yang tolong ingat kan

alangkah....




Wajah Nur Ikhlas baru bangun tido pagi tadi

Kalau dapat family macam family aku
hampeh jer nak ingat tarikh
tak kira ar..
tarikh lahir ker
tarikh anniversery ker..
buat dek jer diaorang
terutama husband tercinta
takder nye tersimpan dalam memori dia
huu huu huu
janji semangat kekeluargaan erat dan kukuh..
opsss..
nie bukan nak kondem sapa-sapa ek
just catatan seorang wanita yang dok fikir
apakah kepentingan
11.11.11?
????

No comments:

Post a Comment