Khamis, 3 November 2011

Exam tah apa-apa

Ok.. bukan salah pengubal soalan yang menyebabkan aku rasa exam semalam yang paling bodoh dalam sejarah hidup aku..
Mula-mula.. ya aku akui yang aku tak buka buku langsung. Salah aku lah.. dan sebab kesalahan itu aku rasa macam bodoh sangat.
Untuk masa selama 1 jam 30 minit, aku perlu jawap 2 soalan kajian kes yang sah-sah memang aku pernah tahu dan buat. tapi sejak meninggalkan kerja-kerja tu 6 tahun lepas adakah boleh memori aku yang sedia ada dah 'broken' nie mengingati semua itu. Haa haaa haa
Dan alasan sebab tak pergi induksi mungkin aku boleh pakai jika aku TERPAKSA mengulangi semula exam tu.. boleh ker?
Akhirnya.. aku mula dibayangi dengan perkataan "KANDAS". oh tidakkkk.... aku berdoa agar penyemak kertas jawapan aku akan berbesar hati memberi status lulus untuk paper aku semalam.
Alangkah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1