Jumaat, 25 November 2011

Hadiah Birthday dari Husband... ohh terharu!!!

Husband aku bukan seorang yang romantik..
benda-benda yang berperasaan nie memang takde langsung dalam kamus dia..
so untuk birthday aku tahun nie..
nie je hadiah yang dia bagi..
walau tak semewah dan semegah mana tapi aku tetap
suka!!!
best giler hadiah dia..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Wordless Wednesday #28

yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...