Wednesday, December 07, 2011

TAHNIAH!!!

Alhamdullilah.. tahniah buat insan-insan di bawah ini di atas kejayaan mereka.. Aku tumpang gembira sakan ar.. Nanti pada yang berkenaan jangan lupa belanja makan ye..



Cik Ug yang konvo hari nie.. sori akak tak dapat datang.. Maklumlah, dah lah kolej ko buat hari kerja.. perak lak tu... Mana dan nak ke sana.

Cik Ug nie baru habis baru ker?? dah setahun dah.. belajar kat Kolej Perubatan Ulu Kinta, Perak. So sekarang tengah sibuk mendera pesakit kat Klinik Kesihatan di Johor Bharu.

Kerja elok-elok dik oii.. cuba lah bawak-bawak senyum sikit. Nie dah kerja nie jangan dok ikut panas baran tu je. Huu huu huu


Haa haa.. nie pun syok jugak.. Akhirnya LULUS jugak si Maria nie.. Suka.. suka..

Berbaloi rasanya lulus sebab memang dia belajar betul-betul.

kan aku dah kata.. Kalau belajar gerenti lulus. Mana ada orang dapat senang tanpa usaha. Sedangkan orang yang kuat tipu menipu pun kene usaha untuk cari orang yang boleh di tipu.

Tahniah lah ye..

No comments:

Post a Comment