Husband aku tengah berkobar-kobar mengikuti Forum ini kat surau sekarang sebab ada Ustaz Don.
Aku lepak dengan Nur Ikhlas kat umah jer..
dengar dari jauh pun jadilah..
yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...
ustaz don..i like..
BalasPadamkita pun suka.. best kan.. dia baru 27 tau bujang lagi.. tahu bahasa melayu, english ngan arab.
BalasPadam