Khamis, 8 Disember 2011

Prosperity Burger - Kini kembali haa haa haa

Suka.. Suka..

Benda nie lah yang aku tunggu every year..

Umpama menunggu cerita

Lord of The Ring

selama tiga tahun..

Tak kira!!!!!

sekalipun husband tak suka makan kat Mc Donald.

aku tetap akan paksa dia pergi sana semata-mata untuk




Kepada semua..


SELAMAT MENJAMU SELERA!!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Wordless Wednesday #28

yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...