Alhamdullilah berjumpa lagi kita di bulan yang mulia ini. Tahun nie agak berlainan kerana aku berpuasa bersama anak yang masih di dalam kandungan.
Cabaran memang tinggi. Walaupun baru setengah hari berpuasa tapi keletihannya sangat-sangat terasa. Insya- Allah, aku akan cuba berpuasa selama sebulan. Mungkin agak sukar sebab sekarang nie aku payah untuk makan dan selalu muntah-muntah tapi aku akan berusaha. Cayok!!
Kepada semua teman-teman aku mengucapkan selamat berpuasa. Semoga bulan puasa ini akan memberikan kita kesabaran yang tinggi. amin
deq'su
1 Ramadhan 1431
11/08/2010
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
Wordless Wednesday #28
yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...
-
رَبِّ اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصَّلَاةِ وَمِن ذُرِّيَّتِي ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ Rabbij'alni muqimas-salati wa min dzurriyyati, rab...
-
"Try to be a rainbow in someone else's cloud," - Maya Angelou - .................................................................
-
"There is no escaping the turtle!" ................................................................................. Yeeeeee yeee...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan