Rabu, 5 Jun 2013

Selesai sudah 1 hutang Riba' - Episod Akhir

Assalammualaikum.

Haa haa macam drama je kan..

Alhamdullilah aku dah terima balik duit terlebih potong dari PTPTN. Sebulan selepas potongan tu clear dari slip gaji terus je PTPTN buat pemulangan..


Cepat kan?

Risau jugak sebab dari pengalaman kawan-kawan yang dapat pemulangan tu semuanya kata lambat. Ada yang sampai marah-marah. tapi yang aku punya senang dan lancar.

So aku dan PTPTN dah tidak terikat apa-apa lah. Senang sikit hati. Just tunggu surat penyelesaian hutang je.

so dari sekarang kena lah kumpul duit untuk pelajaran anak-anak pulak. kalau boleh taknak mereka buat pinjaman pelajaran. In Sya Allah pasti ada jalan penyelesaian.

7 ulasan:

  1. Bestnye da xpyh pk hutg..thniah deq su.kim slm kt ilyas n nur ikhlas ae:)

    BalasPadam
  2. Alhamdullilah.. nanti boleh lah ilyas geng dengan baby dalam perut tu.. hee hee

    BalasPadam
  3. wah, lps ni xkena byr ptptn da..boleh la blnja kan.haha~

    BalasPadam
  4. Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley. Banyak koleksi tudung2 dan shawl2 yang menarik dari HV collection.Jangan lupa follow juga ye..

    Terima kasih =)
    http://hijab-valley.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Arr saya baru nak graduate. Dalam kepala dah fikir soal hutang ptptn dah. Tapi, hutang wajib dibayar dan sudah menjadi kewajipan peminjam macam saya. Tahniah kak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pe.. perlahan-lahan. In sya Allah... tp nanti2 tak yah buat hutang lagi tau

      Padam
  6. Salam deq sue..lame nye tak bc blog..aku pun dah settle hutang ptptn ni..hoorey..

    BalasPadam

wordless wednesday #1