Selasa, 18 Ogos 2015

Pindah Klang

Assalammualaikum.

hee hee kita tak bagitau pun yang kita dah pindah kan.. kan..

yeee yee kita dapat tukar klang... start awal bulan 7 hari tu kita dah pindah rumah.

bye.. bye.. putrajaya..

sedih memang sedih tapi kita kena teruskan kehidupan harian.

semoga penghijrahan ini memberi seribu satu keberkatan dan kebahagian buat kami sekeluarga.

Posted via Blogaway


2 ulasan:

  1. semoga sentiasa berbahagia.da lme xjnguk blog ni.nt up la pic umah bru.hee

    BalasPadam
  2. "Byk berpindah luas pengalaman".
    Mana entry baru.. Deq Sue?.

    BalasPadam

Wordless Wednesday #28

yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...