Jumaat, 25 Oktober 2024

Postcard from Milan, Paris

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.”

- Miriam Beard -

.............................................................................................


Last two week, bos kecik aku gie paris untuk tranning simulator pesawat kat paris.

Bos-bos ni kalau outstation jauh selalu lah beli survenior kat aku. Tapi fridge magnet paris aku dah dapat banyak. so kali ni aku request nak poskad.

Macam nak start kumpulkan poskad sekarang lah. New hobby plus new habit nak paksa orang bagi poskad kat aku :P


Cantik kan.. suka sangat. Ni poskad kedua yang aku terima. Sebelum ni aku ada terima dari member yang pergi sabah.


Lepas ni kalau travel mana-mana nak beli poskad lah.

Ingat nak guna poskad ni untuk buat jurnal. sayang pula. cantik sangat. susah pula nak dapat lagi kan.

Kita simpan dia dalam album lah.

thanks tuan fazulli sanggup layan kerenah anak buah sengal dia ni. haaa haa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Postcard from Milan, Paris

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.” - Miriam Beard - ..........