Rabu, 14 September 2011

Antara Facebook, Unifi, Ceramah dan Open Opis

Alangkah....

Facebook..
mulai semalam, aku dah tak boleh melayari facebook di komputer opis. so macam agak bosan dan agak tertekan. Bukan aku tidak boleh hidup dengan fb. banyak lagi perkara lain yang boleh aku buat. cuma kadang-kadang laman sosial itu di perlukan untuk aku mengetahui perkara di luar sana. ye ker?


Unifi
Alhamdullilah, husband aku dah masukkan unifi di rumah. so kerja-kerja memasukkan N3 ke dalam blog akan di buat di rumah. (dengan syarat Nur Ikhlas dan tidur lah). So sape-sape yang rumah dia dekat dengan rumah aku boleh ar mintak no password. haa haaaa

Ceramah Online
Sekarang husband aku tengah giat mengumpulkan bahan untuk di masukkan ke dalam wordpress beliau. Bahan berbentuk video ceramah yang boleh di download oleh orang ramai. Alhamdullilah, tergerak hati husband aku untuk membuat amal jariah. Memanjangkan ilmu sambil berdakwah. Insya Allah kalau semuanya telah selesai aku akan war-warkan dalam FB dan Blog. ok.. Aku doakan usaha husband aku ini akan di berkati Allah. Amin.

Open Opis
Bermula lah agenda hari raya. Dengan megahnya, aku menghadirkan diri ke Open Opis pertamaku di Putrajaya. Jabatan Akauntan Negara Malaysia. Walaupun Open Opis di sini masih belum dapat menandingi kehebatan Open Opis yang pernah aku hadiri di Hulu Selangor tapi aku bersyukur sekurang-kurangnya aku dapat jimat duit lunch. haaa haa haa. Esok open opis di Tresury. tetamau VVVVVVIP.. Dato Seri Najib, PM Malaysia. Nak gie tapi opis aku pun ada buat Open Opis gak huu huu. Kawan-kawan jemput datang ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1