Sabtu, 24 Oktober 2020

Masa untuk mandi kolam

Tidak ada sesuatu pun yang lebih baik daripada lidah dan hati apabila ia digunakan dengan baik. Dan, tidak ada yang lebih buruk daripada lidah dan hati apabila digunakan dengan cara yang tidak baik.

Luqman al-Hakim

.............................................................................................................


Throwback kisah lepas PKP bulan september hari tu. 

5 tahun aku kerja kat sini.. ini pertama kali aku menggunakan kemudahan yang disediakan oleh opis.

So before aku tiba-tiba kena tukar keluar, aku pun mengambil kesempatan try semua kemudahan yang disediakan

Bawa anak-anak mandi kat kolam opis. yeyeeye

Actually tempat ni dulu adalah tempat persinggahan pelaut. Macam kelab lah. so kat sini memang ada kolam. Kolamnya agak dalam. Kalau aku berdiri di tepi kolam, air memang paras hidung je. Kalau kat tengah tu dalam juga. Ye lah pelaut orang putih semua tinggi-tinggi. aku ni pendek je

Dan kolam yang budak-budak ni mandi aku rasa pun macam tempat jakuzi mereka dulu-dulu. Agaknya lah. tapi ok lah untuk budak-budak ni lepas gian.








1 ulasan:

  1. Oo itu gambar Puan Blog?.
    Muda lagi nampaknya Deq Sue kita ni.
    Fridge magnet Aussie?. Covid meningkat2 kt Msia.. takut Ahkak nak balikk.. huhu.. seram.

    BalasPadam

wordless wednesday #1