Rabu, 20 Januari 2021

My First YouTube

The only way to do great work is to love what you do. If you haven’t found it yet, keep looking. Don’t settle.

Steve Jobs

...................................................................................................................................................................


Bila dah makin tua tiba-tiba kau nak ber youtube???

Tah giler apa tiba-tiba aku buka channel youtube. Konon macam nak ber vlog pula lah. Kedengaran agak kelakar sikit. Buat gelak nur ikhlas je.

Aku kan suka main langgar semua benda tapi adalah batasnya kan.. tapi bila tiba gile aku nak buat.. aku buat je dan terima kasih kepada husband yang tolong mengedit video aku yang tah apa-apa tu.

So kalau korang kebosanan dan macam nak layan channel youtube yang tah apa-apa boleh lah layan channel aku  kat SINI.



Aku buat blog dan youtube cuma untuk suka-suka. Takdelah nak kejar view. Saja nak memenuhi warna warni kehidupan. cari pengalaman dan menggunakan teknologi yang ada. Kalau ada kawan yang terjumpa.. jumpa lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1