Selasa, 27 Disember 2022

Jom Tengok Mechamato Movie

Aku.. 

Aku mahu kamu.. 

Aku mahu kita.. 

Mahu kita bersama.. 

Dan..

bila aku tiada bersamamu..

Aku rasa lemah..

Juga ku tak terdaya..

-YONNYBOII-

............................................................................................................................................................

Movie Time!!!


Kali ni first time bawa anak-anak tengok wayang waktu malam. Disebabkan hari sabtu dah nak bergerak balik ke Ipoh untuk jenguk opah sebelum pergi menunaikan umrah. so kami decide nak tengok jam 9 malam jumaat tu.


cerita apa? of coz Mechamato Movie!!


rate untuk movie nie? 9/10 sebab aku tak suka lagu beca tu.. tak sesuai dengan suasana masa kejadian cerita plus cerita ni macam sedikit kekurangan emosi semangat. Kendian macam watak Maskmana macam nak overshadow watak utama Mechamato time lawan. Power Mechamato pun macam tak terlalu ditonjolkan. Jadi aku lagi suka movie boboiboy 1 dan 2.. 


itu pada pandangan aku lah.. anak-anak aku kata best.. seronok.. iye lah.. dah memang movie ini untuk diaorang kan.. hee hee


kalau korang jenis yang tengok cerita boboiboy.. bila habis tengok movie nie korang mesti akan balik dan tengok semula episod pertama siri tersebut sebab dia ada banyak kaitan dan banyak penjelasan. then selepas tu korang akan terjebak untuk tengok mid-credits boboiboy movie 2.


Kiranya movie nie macam kata-kata aluan bagi siri animasi Mechamato lah. korang bawa lah anak-anak tengok movie nie ok.. sesuai sangat untuk mereka.


gedget81.blogspot.com
acara wajib amik gambar depan poster :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1