Rabu, 21 Jun 2023

My first and maybe my last Starbucks Tumbler

 Barangsiapa yang menginginkan Husnul Khatimah, hendaklah ia selalu bersangka baik dengan manusia 

- Imam Syafie -

....................................................................................................................................................

Orang selalu kata siapa yang minum kat Starbucks ni orang 'have-have'.. orang katalah. ye ke? tapi pada aku itu pilihan masing-masing. setiap orang kan ada kehendak dia tersendiri.

Macam aku.. minum kalau aku nak. Buat layan tekak je..


Sebenarnya lepas pindah tempat baru ni, aku dah kerap bawa air panas. Iya lah nak travel sejam lebih. Konon buat peneman kebosanan lah. Sambil hadap jem sambil layan lagu sambil minum secawan kopi :P Lagi satu sebab selalu beli kat kantin air dia manis sangat. 

Sebelum ni aku buat air panas dalam tumbler jenama COFFEE. ok lah memang tahanlah. tapi sejak cik abang tu dah start selalu buat kerja luar... tumbler aku tu asyik kena rembat. Dia pun nak bawak gak kopi gi opis katanya. So aku kenalah beli tumbler baru!

Haaa haa alasan kan.. tapi betul.. tiba-tiba termasuk Starbucks.. tiba-tiba terbekenan pastu tiba-tiba terbeli.

Patutlah orang kata siapa layan Starbucks ni 'have-have'.. harga dia.. Ampun!!! tapi bila semuanya tiba-tiba... hulur jelah kad tu.. haaa haaa

hope ini yang first and last lah.. harap bertahan lama.. Mahal kot :P

Nasib dapat free gift.. member kaki Starbauck bengang sebab dia selalu beli tapi tak pernah dapat free gift ni.. wakakakakaka

Nasib free gift dia hijo :)

2 ulasan:

  1. Bwk bekal air berbaloi kan. Akak pun nyesal dulu2 masa study asik ngopi sehari 5 dollars (RM15).. tapi bukan Statbuck sbb Perth tak de stabak. Tapi time tu.. tu je la hiburan sambil ber "me time".

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berbaloi.. tapi ada masanya mengopi juga kat luar bila dah gian

      Padam

wordless wednesday #1