Jumaat, 19 Julai 2024

Bubur Asyura? Noooo Bubur Durian Kacang Hijau

“A recipe has no soul. You, as the cook, must bring soul to the recipe.”

-Thomas Keller -

.................................................................................................

Tinnggggg...

masuk Whatsup Group Kelab.. Nak buat bubur Asyura minggu depan

Selasa lepas tu masuk balik whatsup.. tak jadi

nak buat bubur kacang hijau

plus durian!

durian in the house

hmmmmm...

Memang diaorang ni hantu durian.

Selagi tak habis musim.. selagi tu lah durian

tapi aku tak leh complaint banyak ar

sebab aku dapat yang special :P

no durian

bab merewang kat sini memang 100% lelaki yang buat sebab perempuan kat sini 5 ketul je :P



Aku memang sayang lah diaorang ni

memang menjaga betul keperluan dan kehendak 'ibu duit'

haaa haaaa

Macam biasa ketua tukang masak kita serah pada En Su

tak pernah tak sedap lah dia masak

Puas diaorang makan ni wei


ada tambahan nangka juga

4 ulasan:

  1. I love durian.
    Bubur assyura blom merasa lg utk tahun ni.
    Not my cup of tea.. tp klu org hidang I mkn sampai licin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya tak berapa bubur assyura ni. banyak sangat bahannya. amboi.. memilih :P

      Padam
  2. bubur kacang antara menu yang saya suka tu

    BalasPadam

Pada akhirnya takdir Allah selalu baik. Walaupun terkadang perlu air mata untuk menerimanya

 “Pada akhirnya takdir Allah selalu baik. Walaupun terkadang perlu air mata untuk menerimanya” - Umar bin Khattab - ...........................