Dalam banyak banyak-banyak kuih
kuih apa yang suka bersedekah
hehehe i tak tau jwpn so gigih lah i google -- jwpn dia : kuih donate (donat)!!!
betul.. terima kasih sudi meng google :P
Hahahahaa.. mana aci tanya pak google hahaha :P
yup.. sebenarnya bukan aku tak pandai tapi aku M.A.L.A.S tapi kalau ada upah automatik aku akan rajin. cuma orang yang suruh tu pun MALAS na...
hehehe i tak tau jwpn so gigih lah i google -- jwpn dia : kuih donate (donat)!!!
BalasPadambetul.. terima kasih sudi meng google :P
PadamHahahahaa.. mana aci tanya pak google hahaha :P
Padam