Isnin, 15 Ogos 2011

Gambar Kahwin

dok usha kamera.. ada pulak terselit gambar kahwin kawan-kawan aku dan asmad.. so b4 aku buang dari memory card heee heee sbb dh penuh giler so aku berbesar hati untuk meng upload semua gambar kat sini.. so enjoy!!!

Gambar Kahwin 1


Kisam & Umi

p/s : masa nie aku belum mengandung.. nampak tak budak kecik yang pakai baju merah tu.. masa kenduri nie mak dia sibuk suruh aku cium anak dia. Konon berkat nanti boleh mengandung.. heee heee Alhamdullilah, Allah telah memberi rezeki pada aku dan suami..

Gambar Kahwin 2

Shiela & Husband

p/s : masa nie aku tengah mengandung heee heee.. so tak banyak lah buat kerja. just tolong masukkan bunga telur dan ole-ole untuk tetamu. yang banyak tolong abang ngah dan suami.. tolong buat air.. Suami aku excited sangat-sangat. tak pelah tolong membantu bagi pihak aku.. huu huuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1