Isnin, 1 Ogos 2011

Jadual Waktu Berbuka 2011


selamat berpuasa!!!

Pengharapan aku untuk puasa kali ini semoga amalan ibadah aku di terima Allah. Sejak seminggu ini hati aku sering bertanya.... adakah puasa tahun ini adalah puasa yang terakhir untuk umat islam? berdebar menanti kebenaran Nya.

Tahun ini segala-galanya yang pertama untuk aku... tahun pertama berpuasa dan berbuka

1 - di rumah baru
2 - bersama suami sahaja...heee heee dulu dengan pak dan mak mertua...
3 - dengan kehadiran Nur Ikhlas
4 - di putrajaya

tahun nie takde lah aku merasai pertandingan hiasan raya... tak dapat baju raya free... namun sokongan pada kawan-kawan kewangan ppd klang tetap aku teruskan. semoga tahun ini mereka dapat merampas kembali takhta yang di curi tahun lalu.

so tahun ini aku just hias rumah aku agar kelihatan menarik dan tak bosan... haaa haaa haaa
Posted by Picasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wordless wednesday #1