Selasa, 24 November 2020

Happy Birthday To Me!

We have to be able to grow up. Our wrinkles are our medals of the passage of life. They are what we have been through and who we want to be.

Lauren Hutton

.................................................................................................................

Alhamdullilah.. Dikelilingi oleh insan-insan yang baik serta penuh dengan kasih dan sayang adalah satu kesyukuran yang tidak terhingga. 

Mencintai dan dicintai. Mengasihi dan dikasihi. Aku sangat menghargainya.

Semoga perjalanan hidup aku, suami dan anak-anak sentiasa di rahmati.. sentiasa berada di landasan yang betul.. sentiasa di redhai Allah.

Tak banyak yang dipinta untuk ulangtahun kali ini. Hanya berdoa agar tubuh badan ini sihat dan kuat. Tabah untuk mengharungi liku-liku kehidupan. Berjaya membimbing anak-anak menyelusuri arus perubahan moden. Berusaha memasang perisai pada iman dan ketaqwaan.

Ya Allah, semoga penghujung jalan aku adalah sesuatu yang terbaik di sisi-Mu. Apa yang aku lakukan dan usahakan selama ini mendapat keredhaan-Mu. Aku ikhlaskan semua yang aku lakukan dan aku halalkan apa yang telah aku berikan kepada insan-insan di sekeliling ku. Semoga semuanya dapat memberikan pahala buatku. Insya Allah. Amin

Buat cinta hati.. honeydew.. bulan.. matahari.. hujan.. Aku sayang kamu. Peluk dan cium sentiasa untuk kalian.


2 ulasan:

wordless wednesday #1