Ahad, 17 Disember 2023

I love journaling for memories

 “I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you. I love you not only for what you have made of yourself, but for what you are making of me. I love you for the part of me that you bring out.” 

- Elizabeth Barrett Browning -

...................................................................................................................................


Aku suka buat jurnal.. 

Aku suka menulis tapi aku lebih suka karya kreatif. kadang-kadang bukan semua benda dapat aku kongsi dalam FB, Insta, Tik tok hatta blog.

Walaupun umur dah lanjut macam ni tapi aku tetap nak menghasilkan sesuatu yang comel dan cantik.. kalau bukan pada mata orang tapi cukup pada pandangan mata aku.

the point is... shopping tadi aku beli lagi sticker comel-comel.. terbang duit lagi. haaa haaa

3 ulasan:

  1. Comel jurnal Deq Sue.
    Kebetulan hari ni keluar kat memory IG.. Kak Sam gigih tulis jurnal, tapi last year lah. Tahun ni..
    semua ke laut. 😅

    BalasPadam
  2. ada orang mmg suka buat benda yg comel2 gini. Kalau ammi "niat tu ada"...tp bila nak realisasikan terus jadi macam "kayu" je hasilnya. mmg boleh imagine je..takleh nak jadikan kenyataan

    BalasPadam

wordless wednesday #1