Aku dah beli Domain

Lubuk akal tepian ilmu

..........................................................................................

Ye.. aku dah beli domain dengan jayanya.

konon-konon nak tukar lah link blog ni tak mau ada dot blogspot lagi. Konon ok.. kita kena ada cita-cita untuk maju ke hadapan kan.



ni ha aku beli bulan Mac 2024

tapi...

sampai sekarang aku tak tahu macam mana nak guna

macam mana nak ubah

dah google.. dah tengok youtube

tapi tak faham

otak aku ni memang dari dulu tak boleh nak hadam benda-benda macam tu

so macam mana nak buat?

ada yang pandai ke?

help meeeeee

Ulasan

  1. Oh mcm tu pulak?. Tu yg Kak Sam takut nak buat perubahan pd blog, sudahnya camtu je dari dulu sampai dah puluhan tahun.😅. Btw.. tahniah Deq Sue, lepas ni mesti makin lebat. Aamiin.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pembedahan Lasik atau Cermin Mata?

Hussin Fauzi Farm Taman Botani Negara Shah Alam

Percutian Hari Merdeka di Timurbay Seafront Residence, Pantai Balok Kuantan